Obsah

Firemní akce

Pro různé podnikové akce, obchodní jednání, školení, oslavy, rauty, apod. jsou k dispozici salónky dle přání od 10 do 100 osob. Nabízíme také možnost ubytování v hotelu pro účastníky firemních akcí. Pro konference a větší události je možné využít sál pro 120 osob s technickým a školícím vybavením.

Salónky:

1) Modrý salónek: kapacita 18 míst, s výhledem na náměstí Republiky

2) Sál Eben: kapacita 10 - 40 osob nebo 50 - 100 osob

3) Extra podmínky pro ubytované hosty

Technické vybavení:

  • NOTEBOOK Windows XP professional SP2, 1,6GHz, 256MB RAM, OFFICE 2000
    (windows, excel, access, powerpoint), DVD mechanika, připojení O2 CDMA
  • audiosystém s bezdrátovými mikrofony
  • flipchart
  • dataprojektor BENQ SL 705S, SVGA
  • zpětný dataprojektor OHP 9550
  • promítací plátno

AcrobatCeník pronájmu a služeb (1,38 MB)
AcrobatOstatní občerstvení (0,51 MB)

Pro více informací nás kontaktujte.

  • Modrý salónek

  • Salónek Eben

  • Restaurace a kavárna

  • Pokoj modrý



Restaurace

Změna jazyka



Vyhledávání


↑ NAHORU